среда, 26. октобар 2016.

U susret jeseni: Izdanje nadahnuća, nekih lepih reči i još lepših projekata

Ovih dana, jesen me snažno motiviše mada, ako se vratim mislima u prošlost, oduvek je bilo tako. Obilje planova, puni tefteri, to do liste. Misaona ekstaza. Jesen je za mene oduvek bila intelektualno najproduktivnija deonica godine. Godišnje doba kada sam, samo sticajem okolnosti mnogo više unutra a zapravo, podstaknuta tišinom i introspekcijom, posvećena mnogobrojnim zamislima i planovima koje nameravam da realizujem.
Ove jeseni, sve se složilo na svoje mesto. Možda to ima veze i sa onim čuvenim brojem 30 kojeg se mnogi bezrazložno plaše. 30.rođendan veličanstvena je prekretnica za mene. Iza sebe ostavljam mukotrpan ali dragocen put na kojem sam naučila mnogo, izgradila sebe kao ličnost, posložila sopstvene prioritete i rekla veliko DA životu. Veličanstveno DA svim mogućnostima koje me čekaju i jos veličanstvenijoj dekadi koja je preda mnom! I zato ću u novembru slaviti taj veliki jubilej pobede nad svim teškoćama sa kojima sam se uspešno suočila i izborila. Jača sam nego što sam ikada mislila da jesam. Jer sam borac, vizionar, pionir na putu promene kojim menjam ne samo svoju već i realnost svih ljudi do kojih moje reči mogu dopreti. I stoga tu groznicu bliskog rođendana već sada osećam, radujem joj se i priželjkujem je.
Da veličam svoj život u svoj svojoj punoći!
Jednom davno pročitala sam divnu misao :"Nikada ne znate ko se ugleda na vas i kome ste inspiracija". Tačno, ne znamo. Ali isto tako i drugi ne znaju koliko neke sitnice koje čine mogu da motivišu i pokrenu našu realnost. Da nas razmrdaju i podsete da ustanemo sa tog kauča i uradimo sada i odmah nešto bitno za svoju budućnost. Neka je to i sitnica, od malih promena sve i počinje!

I stoga, kako sam želela da vas inspirišem i da vam obojim ovaj oblačni dan, da vas podsetim da u svakom danu postoji nešto lepo čemu se treba radovati, delim sa vama spisak dobrih vibracija. Adrese interesantnih mesta, staništa nesvakidašnjih ideja i umetnika i sve ono ostalo što podiže energiju na neki viši nivo i u svakome od nas može probuditi umetnika.
Jer svi to u biti i jesmo, čudesni mađionicari koji svoj ali i mnoge druge živote čine lepšim, boljim, ispunjenijim. Svrsishodnijim!
                                ...
- Za Bhakti Hub u Kosovskoj 49, zajednicu originalnih i nesvakidašnjih ljudi, čula sam savim slučajno pre par meseci. Naime, otkad sam se susrela sa Kirtan pevanjem i poželela da ga izučavam, spomenuta adresa nametnula se sama po sebi kao pravi izbor za negovanje i praktikovanje ove duhovne prakse. Ali Bhakti Hub je mnogo više od toga - ona je inkubator dobrih ideja i zanimljivih znanja kroz koja možete mnogo saznati o sebi ali i o svetu koji nam je samo fizički daleko.
Jogistički principi, zvuk tibetanskog gonga, radionice pravilnog disanja i budjenja vitalne energije - sve su to samo neki od primera brojnih praksi i učenja koja vam se nude na ovoj adresi, A jesen je, čini se, idealno vreme za početak neke nove i korisne navike koja će nam otvoriti um, proširiti krug poznanika i dozvoliti nam da istražimo svoje mogućnosti do maksimuma, otvarajući se svemu što je novo, inspirativno i umu  i telu podsticajno. Više o Kirtan večerima možete saznati na sledećem linku:
https://www.facebook.com/events/333484033695754/

- Konak kneginje Ljubice, znameniti spomenik kulture, ove jeseni ugostio je nesvakidašnju izložbu pod nazivom " Strasti i snovi italijanske mode: Kreativnost, stil i istraživanje ". Ovu postavku modela visoke italijanske mode moguće je pogledati od 18.oktobra do 6.novembra a među imenima čuvenih kreatora koji potpisuju ove modne komade, navode se samo neki od trenutno najtalentovanijih dizajnera sadašnjice: Đorđo Armani, Laura Bijađoti, Valentino, Versaće. Fendi...
Iako postoji trend da se moda u savremenom društvu posmatra samo kao statusni simbol i površno obeležje materijalnog bogatstva, nije zgoreg podsetiti se da iza svakog odevnog komada stoji vreme, rad, trud i jedinstvena vizija njegovog autora. Stoji čitav tim ljudi koje je motivisala mašta, strast, talenat, inspiracija, želja da svojim rukama stvore sve ono što um zamisli, da materijalizuju svoje najdublje želje i umetničke snove. Stoga je moda jedna od retkih oblasti ljudskog stvaralaštva koja je motivisana pre svega snažnom potrebom da se ideje i misaoni procesi materijalizuju u službi lepote, vanvremene i večne, u službi ideala, u službi čežnje da se iza sebe ostavi nešto što estetski i taktilno zadovoljava potrebe ljudi za kvalitetom, praktičnošu i udobnošću koje nude plemeniti materijali, ručni rad i pažljivo osmišljeni krojevi odeće stvorene da svaki naš trenutak života otrgne od zaborava. Da ga ulepša i zaogrne velom sigurnosti u sebe i zadovoljstva koje nam moda, od kada postoji, svakodnevno nudi.
 -  Odlazak u prirodu i posvećivanje sebi. Zvuči kao jednostavan korak za vraćanje ravnoteže ali ga mnogi od nas redovno preskaču. Nema se vremena, izgovor je koji se često čuje. Ali to mesto ne mora biti daleko. Ne mora biti ni svima poznato, zapravo, i bolje je da nije. Ova fotografija uslikana je na mom izvoru pozitivne energije. Kada god osetim da mi je potreban predah, dodjem baš ovde, među četinare, na trim stazu koja me nepogrešivo vodi u pravom pravcu. I tako nestanem na par sati. Dalje od gužve, od ljudi, od buke i stresa koji diktira dan... Sakupljam energiju za nove poduhvate dok upijam lepotu svuda oko sebe. I skupljam jesenje plodove za dane kada će mi nadahnuća zatrebati. Za neke nove priče na koje će me motivisati.
Radionica kreativnog i inspirativnog kuvanja  prilika je da na jednom mestu uplovite u svet netipičnih mirisa i ukusa hrane koja zbližava ljude i probudite u sebi želju za novim korisnim i kreativnim hobijem.
U organizaciji Holističke akademije, ovi susreti nude šansu da naučite nešto novo, upoznate neobične ljude, razmenite recepte i uz puno pozitivne energije, preispitate svoje poimanje tradicionalne trpeze! Jer u eri brzog življenja, slow living i pre svega slow eating koncept može da posluži kao dobra polazna tačka za istraživanje drugačijeg pristupa životu koji nudi više i uzima manje. A sve u službi zdravijeg i dugovečnijeg života!

...
I za kraj ovog pisanja, želim da se najiskrenije zahvalim svima vama, divnim ljudima koji me čitate i od kojih sam neke imala priliku i da upoznam na ovom svom, petogodišnjem putovanju ka srećnijem životu. Ohrabrujem sve one koji žele da mi se jave i da zajedno, idejama i mislima, ulepšavamo ovaj svet na jedan skroman ali bitan način.
Radost se umnožava baš onda kada se deli. Do tada je samo zarobljena unutar jednog pojedinca. Ne dozvolite da se to desi, delite radost i volite ljude i onda kada ne znaju da to činite.
Dovoljno je da vi to znate!

Нема коментара:

Постави коментар