недеља, 17. март 2013.

Energy flows where your attention goes

Ovu divnu rečenicu u moj život je unela jedna podjednako divna žena. U slobodnom prevodu ona bi glasila -  Energija teče u pravcu tvoje pažnje. Ono što nas zaokuplja, čemu pridajemo svoju pažnju, određuje i tok našeg energetskog bioritma - oduzima nam ili pak umnožava energiju koju nosimo u sebi.
U današnje vreme koje ja često nazivam digitalnim, naša pažnja neretko biva rasuta između brojnih elektičnih uređaja koji umesto da nas obogate, osiromašuju naš duh i zamaraju naše telo. Osećaj iscrpljenosti, bezvoljnosti i ravnodušnosti, sve su to posledice pogrešnog fokusa i pogrešnog izbora izvora na koji trošimo svoju energiju. A ništa nije tako podložno spoljnim uticajima kao naše bioenergetsko polje, samo naš način neverbalne, bezkontaktne interakcije sa drugima. Ko god se nađe u vašem energetskom polju, vašu energiju može ili poboljšati ili narušiti. Stoga je jako važno spomenuti da su drugi ljudi veliki, ako ne i najveći izvori pada ili porasta naše lične energije.
Pažnju treba svakodnevno ulagati u sve one situacije, u sve one aktivnosti i međuljudske kontakte koji od nas prave bolje,sadržajnije i srećnije ljude. Samo mi imamo apsolutno pravo i jedinu odgovornost da odlučimo kome ili čemu ćemo pokloniti svoju pažnju. Priroda je ono što mene uvek revitalizuje, moj izvor osećanja slobode i beskrajnog polja mogućnosti! Ali svaki čovek ponaosob najbolje zna šta njegovoj duši godi. I dok svi povremeno grešimo u odabiru svojih energetskih izvora verujući da je za nas dobro ono što nas zapravo crpi, čovek mora u sebi razviti sposobnost samoposmatranja i samorefleksije i tako uvideti kojim pogrešnim obrascima i kojim pogrešnim odnosima narušava svoje bioenergetsko polje.
Odluka je samo na vama. Priklonite se životu, ljubavi, sreći, svojim hobijima i inspiracijama, svemu onome što vam u ovim prolećnim danima mami osmeh na lice i unosi spokoj u dušu.
Ali iznad svega i uvek, morate biti najjači izvor svoje sopstvene pažnje.

4 коментара:

  1. Odlican tekst..odlicni blogovi :-)
    Pozdrav,
    Biljana

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јул 2013. 13:02

    Ne bih rekla da sam zalutala na blog, već da ću ubuduće češće svraćati čitati napisano. Dopada mi se, prija mi i pronalazim potreban deo za sebe. Bravo, i hvala!

    ОдговориИзбриши